dissabte, 5 de juliol del 2008

Quan surt el sol i segueixes al Senglar...

Buff quin dia el d'ahir!! Mooooolta calor, moooolta suor però sobretot molt bona música i és que vam gaudir des de bon matí de bona música (bé, alguna millor que altra.

El dia va començar amb molta mandra per que la veritat és que a la tenda s'estava molt bé i va costar sortir... Un cop a fora i després de passar per Lleida a comprar aigua, en Jansy i jo vam gaudir d'uns dels millors escenaris, on tot el gespeta i amb una manta pots gaudir de les ombres, el ventet i la música. Abans d'anar a dinar vam passar l'estona amb un grup gallec molt catxondo!! A Cadeira Coixa!! Després de dinar vam presenciar l'actuació dels alumnes del Campus Rock, i una sorpresa em va fer enrabiar mooolt ja que hi havia la meitat dels Lax'n'Busto però suposadament haurien d'estar gravant el disc...

A Cadeira Coixa

Alumnes Campus Rock


La tarda va passar i per fi va arribar la bona música de vertat: Whiskyn's, Els Pets i Rauxa!!! Molt bons concerts tots tres però val a dir que sonaven una mica raros... Pel que fa als Pets, la primera part del concert no em motiva gaire ja que les versions sovint no són del meu gust, tot i que vaig flipar amb Tard, Solució i No t'enyoro!! Rauxa va estar bé, però no és el tipus de música que em motiva...



Whiskyn's

Els Pets

Aquest mati hem desmuntat la tenda, em tingut un episodi digne de recordar amb el matalàs inflable i hem suat molt! Però per fi hem pogut estirar-nos altre cop a la gespeta i seguir disfrutant i esperant a que arribin les 21h per veure el Miquel Abràs i després marxar a veure als Lexu's a Ciutadilla!!!


Demà estarè petadissima i dilluns a treballar però ara soles vull disfrutar de la bona musica del nostre país!

2 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

no t'estàs de res eh!

Luke ha dit...

Que bé que us ho passeu bandarres! XD