diumenge, 14 de març del 2010

Quan surt el sol i et fan un regal...

Divendres em van fer un regal, va ser tota un sorpresa. No m'esperava trobar-me allò. Des d'aleshores que estic enganxada a cercar petites coses o situacions. Em van regalar:

UN RECULL DE 5 LLIBRES DE BUSCANT EN WALLY!


Estàvem a l'Hipercor de Cornellà buscant una maleta per a al dimarts que marxem un parell de dies, i quina és la meva sorpresa que mirant la secció de llibres del Corte Inglés, em trobo amb aquest tresor! Em vaig emocionar tant! Jo mai havia tingut un llibre de buscant en Wally. Els coneixia per les meves amigues de l'escola o del casal, però no n'havia tingut mai un, i vés per on, em regalen 5 de cop! Encara estic emocionada i no paro de buscar prismàtics, claus, la cua d'en Woof, la Wenda, el Mag, en Odlaw, nens que son mossegats per gossos, gats als terrats, esquiadors voladors, parelles estranyes i per descomptat en Wally i l'objecte que li falta en cada escena de la cada llibre!

En dos dies he après més coses d'en Wally que ens els 16 anys que sóc conscient que existeix! Ara sé, que té amics que sempre viatgen amb ell, que hi ha 25 buscadors de Wally a cada viatge que fa, que d'en Woof només se'n veu la cua...

Si algú no ha provat mai de buscar en Wally, li recomano que ho faci per que ja us dic que passes una estona d'allò més entretinguda!

Aquí us deixo una de les escenes del primer llibre de Buscant en Wally. Si teniu ganes també podeu reconstruir-ne una i buscar-lo en el següent enllaç.


2 comentaris:

Laia ha dit...

Aquest any a l'Esplai ens vam disfressar de Wally ^_^ Però molts dels nens no sabien ni qui era, no es van motivar gaire. En situacions així és quan notes el pas de les generacions, hehe...

Neyuki ha dit...

A mi de petita m'encantaba!!! Es genial al wally. Aix... aquestes generacions que no saben res de les coses bones, jejeje