divendres, 14 de maig del 2010

Quan surt el sol i torna a ser Santa Gemma...

Doncs un altre any ha passat i avui és Santa Gemma, i pels que no ho sapigueu, és la patrona dels estudiants! Però el que avui us vull ensenyar és el que serà el meu regal de sant. A casa no som religiosos, però el sant sempre l'hem celebrat fent algun regalet! I per mi el regal d'enguany del meu xicot és el millor del món! M'agrada molt la cuina, però per les mesures són nefasta, així que el meu noi va pensar que una bàscula seria un molt bon regal per a mi, i aquí està la meravellosa bàscula que em compra:

Jo l'he demanada en gris, no sé ben bé per que, però és que m'agrada molt més!!! És molt pràctica per que primer de tot és digital i per tant és més precisa, a més, pot mesurar en grams, lliures o onzes. No és que ho hagi d'usar gaire però si em trobo una recepta en aquestes mesures no m'haig de trencar el cap fent les conversions. També m'agrada molt el disseny, és molt moderna.

Aquesta bàscula és dels germans Joseph que es dediquen a crear utensilis molt pràctics i amb disseny per a les nostres cuines. Tant és així que fa unes setmanes em vaig comprar una gerra mesuradora, però no una qualsevol, si no una que em permet mesurar en la mateixa gerra quantitats de 5ml a 568ml!!! A més té un disseny molt atractiu ja que per una banda fas les mesures més grans i si la gires en fas les petites. Us poso una foto per a que us quedi més clar.

I si us esteu preguntant on he comprat aquestes cosetes i on en podeu trobar més informació, us podeu dirigir a les següents pàgines web:

- Per més informació: http://www.lekue.es/index.php
- Per comprar: http://www.gadgetscuina.com/?lang=cat

1 comentari:

WixaHM ha dit...

Me encanta! Te agrego este blog también y se lo diré a mi hermanico. El título nos recuerda mucho a una canción que escuchamos durante nuestra estancia en el Forum de Barcelona.

Un abrazo!