dijous, 5 de juny del 2008

Quan surt el sol i vas a mi chumino negro...

Surt el sol, pujo el volum de la ràdio i el primer que escolten les meves orelles encara adormides a les 7 del matí és:


Ven a mi chumino negro...


Un anunci de la ràdio, després vaig descobrir que es tractava d'una discoteca de la zona hermètica de Sabadell... Es veu que tenen com tres ninotets: en Michu, en Mino i en Negro... I és clar... si ho juntes tot i ho dius així de sobte a les 7 del matí... Pues impacta! I si li afegeixes una ment perversa com la meva... doncs ja us ho podeu imaginar... o no... ( m'agraden els punts suspensius, ho heu notat...???)




Per més informació podeu accedir el seu web on veureu els ninotets animats i si voleu anar doncs allà teniu un tastet del que us hi espera! Clicleu a: Michu Mino Negro. Ah! I poseu el so!!!

2 comentaris:

Jansy ha dit...

Déu n'hi do amb el nom! I els ninots són del plan supernenas, podrien haver innovat.

Però la web és força original, fins i tot pots fer ballar a la Mino mig despullada sobre la barra!

Luke ha dit...

XD brutal el nom de la discoteca. Ara només falta anar-hi, veure-la, pegar-nos la jartada del segle i llavors anar a la School Disco que no sé si era per Londres, però per entrar s'ha d'anar d'uniforme escolar XD i això mola! Sobretot per a una altra ment perversa com la meva.