dimecres, 11 de novembre del 2009

Quan surt el sol i te citen...

Com és el món... Una persona sap que hi ha conseqüències als seus actes, però en fi de vegades val la pena no?

Això és el que deu pensar la persona que me va atracar fa uns mesos a la botiga on treballava. Un dia a mig matí se'm presenta i després de parlar tranquil·lament em treu un ganivet i em demana els diners... Quin ensurt! Gairebé dues setmanes sense poder dormir... i és que jo m'ho prenc tot molt a pit i per que no dir-ho, sóc una figaflor!

Jo pensava que tot havia acabat, que després d'identificar-lo tot estava superat i podia oblidar la història, però no... Quina va ser la meva sorpresa que després de gairebé 4 mesos rebo una trucada del jutjat dient-me que haig d'anar a declarar i a fer una roda de reconeixement! Que ingènua que havia estat...

Ara doncs d'aquí uns dies m'haig de presentar a declarar per que si no es veu que em poden multar i tot! I jo que pensava que tenies dret a escollir si volies o no declarar... (no és que no vulgui però podrien preguntar no?)

Així doncs una experiència més al meu cabàs que pot ser un dia us explicaré...

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

massa sovint la víctima ha de passar un mal tràngol