diumenge, 13 de desembre del 2009

Quan surt el sol i fas discos de carbassó

Els que ja em coneixeu, sabeu de bona tinta que m'encanta cuinar. M'agrada molt probar receptes noves. No tinc la creativitat ni els coneixemnt per crear receptes de la meva pròpia collita, almenys de moment.

Així doncs, per la festa de la Purissima vaig decidir probar una cosa nova que havia vist en bloc de cuina, al que ara per ara sóc molt assidua. Són els discos de carbasso: es tracta de "obleas" per fer empanadilles farcides deformatge, ceba i carbasso. A continuació us poso les fotos que vaig fer i la recepta.







Ingredients:
16 "obleas", 4 rodanxes de formatge, 300gr de carbassó, 1 ceba tendra, 1 ou, oli i sal


Elaboració:


1. Picar la ceba i el carbassó sense pelar i poxar-los en una paella amb oli calent uns 8-10 minuts.


2. Farcir 8 "obleas" amb un tros de fornatge i un poc de la barreja.


3. Untar am ou batut les vores i posar-ne a sobre una altra.


4. Pressionar amb els dits per a que s'adhereixin bé.


5. Pintar amb ou tota la superfície i posar un xic de sal Maldon si es vol.


6. Fornejar a 180ºC uns 15 minuts.

Doncs aquest és el resultat i la veritat és que estan molt bons. Recomano a tothom que ho provi per que paga la pena!