dimecres, 24 de setembre del 2008

Quan surt el sol però hi ha coses que fan ràbia


Doncs si! Aquesta és una altra secció que s'anirà repetint, hi és que al nostre món hi ha coses o circumstàncies que dius: oh, quina ràbia que fa això!!! Doncs aquesta secció va d'això: anirè posant coses que em fan ràbia.

Avui comento una aprofitant que aquests dies ha plogut. No es que em faci ràbia que plogui, ans al contrari... Però si que em fan ràbia algunes de les conseqüencies que te el fet de que plogui, com ara: que quan vas caminant i procurant mullar-te els peus el menys possible, per que has d'estar mig presentable a la feina, trepitges una d'auquelles rajoles del carrer que estan sueltes i t'esquitxes tots els peus i part de les cames d'aigua, però no una aigua normal i corrent, no! és aigua amb substància: amb merda del carrer, fang i fins i tot podria assegurar que restes d'algun pixat de gos...


Lo millor de tot, i és ja quan dius: me cago en l'ajuntament, quina ràbia!!! és quan això et passa i llavors penses: bé, vaig a trepitjar allà que segur que aquesta està bé (aparent sembla sencera i ben col·locada) però no! i et tornes a mullar amb l'aigua enriquida i et pasa cop 4 o 5 cops seguits... De veres que te dic jo que arribes a la feina de mala lluna...

Us fa ràbia? A mi: MOLTA!!!

2 comentaris:

Jansy ha dit...

Doncs sí que fa ràbia, sí. El problema és que jo sempre que plou sé que m'acabaré mullant, però prefereixo emmerdar-me tard que no pas aviat.

El que passa a tu és que les rajoles de Sant Boi són una mica bastant inestables...

Luke ha dit...

Això fa ràbia, però més ràbia fa que et pilli la pluja a mig camí de casa i tu sense paraigua... i una cosa que em fa molta ràbia a mi és que se'm pengi un joc quan fa 2 hores que no guardo -_-U o perdre un save d'algun joc de la DS! XDDD