dijous, 17 d’abril del 2008

Quan surt el sol i fas magdalenes


Ja fa unes setmanes que faig la col·lecció dels motllos de silicona de La Vanguardia, la segona setmana van donar un motllo amb sis cavitats per a poder fer, entre altres coses magdalenes gegants.

Bé, doncs jo aquest cap de setmana passat vaig fer les magdalenes!!! En vaig fer de llimona i de xocolata. Vaig passar tot el matí de diumenge fent-ne i la veritat és que ho recomano moltissim!!! És molt relaxant... A mi m'encanta cuinar i em relaxa força i es per això que ho recomano.

I no és per fardar, però les magdalenes estaven boníssimes i han volat!!!

2 comentaris:

Marta Cebrián ha dit...

Ep!! Hauràs de passar la recepta, a mi em queden un pèl dures.

Jansy ha dit...

Realment estaven molt i molt bones! Ja estic esperant la següent remesa!