divendres, 23 de maig del 2008

Quan surt el sol i prendre rajos UVA augmenta el teu estatus social....



" Una piel bronceada le hace sentirse más satisfecho y seguro de si mismo, con aspecto deportivo y saludable, con buena posición social y es una buena tarjeta de presentación personal"


Aquest cartell el vaig veure el dilluns al centre comercial Padokk de Sabadell. Em vaig quedar petrificada de que algú tingues la barra d'exposar tantes mentides i estupideses juntes. Comencem a criticar:


1. A mi estar morena no em treu els nervis davant d'una exposició davant unes 80 persones. I a vosaltres?


2. Aspecto deportivo i saludable? No hi ha persones grasses que estiguin morenes? Fer esport i menjar sa és igual a estar moreno/a? Estar moreno és estar més saludable? I el càncer de pell???


3. Buena posición social!!!! Increible, els musulmans i els gitanos tenen bona posoció social? Segons el centre de broncejat si per que com estan morenos...


4. Buena tarjeta personal... Una persona blanqueta o que no estigui morena no té una bona tarja personal. Llavors tota persona no morena és desagradable a la vista??


Després de llegir això... No se que pensar de la persona que ho va fer penjar... En quin món viu???

3 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

en un món on és igual la bajanada que diguis si aconsegueixes un client més.

Jansy ha dit...

El pitjor de tot això és que hi ha gent que fa UVA per aquests motius. I estic segur que, a més d'un, llegir aquest cartell li fa augmentar les ganes de fer-ne o li puja la moral si ja n'ha fet.

Però és un cartell boníssim!

Luke ha dit...

Mmmmm m'estic partint la caixa amb l'anunci jojojojojo

Demà hi vaig, em poso moreno i després ja seré de l'Alta Societat, i després podré dominar el món! MUAHAHAHAHAHAHAHAHA!

PD: Els meus raonaments són purament lògics i raonables. Que ments no tan privilegiades com la meva no captin els comentaris no és culpa meva.