diumenge, 28 de desembre del 2008

Quan surt el sol i fas fermalls de feltre...

Aquesta és la meua nova afició. Ara em dedico a fer en les meues estones lliures fermalls de feltre, de totes les formes i els colors. La veritat és que els faig d'allò que se'm acudeix. No els faig pas per vendre, ni pretenc dedicar-i, és simplement una activitat que em permet relaxar-me i que fa que per unes hores tot sigui fil, agulla, feltre i botons...
Ja feia temps que en veia per les paradetes de fires d'artesania, i sempre en volia comprar algun però també pensava que si m'hi esforçava una mica, podria crear-los jo mateixa... La veritat és que no faig coses molt complexes per que no sé cosir, i tampoc tinc molta traça per dibuixar... Imaginació però no me'n falta... Aquí penjaré les meues creacions i si algú li agraden ja em donaré per satisfeta! Aquí us deixo els que he fet fins ara, espero que vos agradin...



























1 comentari:

Jansy ha dit...

La veritat és que t'estan quedant molt bé, però trobo que és una mica car tot plegat. Ara, que si t'agrada fer-ho, cap problema!