dimarts, 29 de desembre del 2009

Quan surt el sol i veus una peli...

Fa unes setmanes que vaig anar al cine amb la meva parella i vaig veure una pel·lícula que em va agradar moltíssim però que alhora em va fer ràbia. Estic parlant de Julie&Julia, no se si algú l'ha vista però explico l'argument per si de cas.
És tracta d'una noia que no sap ben bé que fer amb la seva vida i l'únic que la relaxa després d'un dia estressant és cuinar. Resulta que donat l'èxit del bloc d'una amiga decideix que ella també en pot fer un, i decideix explicar la seva experiència cuinant totes les receptes de la cuinera Julia Child en un any. S'enfronta a diferents reptes culinaris i a les conseqüècies de la seva nova afició.
Ara us explicaré el que em va passar quan la vaig veure. Resulta que per una banda em va encantar que algú fes una cosa així i per una altra, em va fer ràbia per que a mi m'encanta cuinar (tot i que encara sóc bastant "novatilla") i a mi no se m'havia acudit! Després se'm va passar per la ment fer-ho jo també però les dificultats es van manifestar i de moment és impossible...
Mai se sap, potser algun dia apareix per aquí un post anunciant el meu nou bloc però és clar, això ja forma part del futur!

1 comentari:

Josep Puigdengolas ha dit...

Molt interessant el teu bloc!!

Salutacions!