dijous, 26 de juny del 2008

Quan surt el sol i badallo...


I és que tots badallem... Un dia, durant una classe d'organització el meu professor ens va comentar que si badallavem podia ser per quatre motius:
1. Tenim son
2. Tenim Gana
4. Ens avorrim
3. Ens falta oxigen
Per solucionar els problemes de badalls a les seves classes ens va dir que si era pel motiu 1, que anessim a dormir més d'hora. Si era pel 2, que mengessim un entrepà abans d'entrar a classe (la seua classe començava a les 11:30, tradicional hora de pati). Si era pel motiu tres, bé deia que no podia ser pel motiu tres ja que les seves classes no eren pas aborrides (jo crec que era pel motiu tres :P) i si era pel 4 doncs que beguessim aigua ja que aquesta conté oxigen i que ens aniria bé.
A mi no m'ha encuriosit gaire això del badall... Però fa uns dies vaig recordar a aquest professor i em va fer gràcia.

4 comentaris:

Luke ha dit...

El millor és quan badalla algú i llavors tu badalles també xD, no sé perquè però sembla que el badall es contagia. Però bé què hi farem!

Apa maca que vagi bé!

Jansy ha dit...

Jo visc amb el badall a sobre. Badallo incomprensiblement i a tot hora... El millor és que si badallo molts cops seguits, començo a plorar... Però normalment són les raons que diu el teu profe (i la del Luke!).

Jordi Casanovas ha dit...

i a més s'encomanen.

Jesús M. Tibau ha dit...

el problema, a més, és que s'encomanen, i en una classe en ple mes de juny, encara més