divendres, 4 de juliol del 2008

Quan surt el sol i estàs al Senglar...

Doncs ja hi som... Un any més al Senglar i la veritat és que l'inici no ha pogut ser pitjor. Aquesta gent s'organitzen com el cul, bé, millor dit, s'organitzen??? Tinc els meus dubtes... El que em va costar aconsegyuir l'entrada per els tres dies que m'havia tocat i després la espera per a entrar a la zona d'acampada... Fins a les 18:30 no va poder ser... Evidentment, enguany "controlen" l'entrada a la zona d'acampada (entenem per controlar posar una polsera verda a tot ésser viu que estava a la cua...) i un cop muntada la tenda... Una altra polsera per a entrar a la zona de concerts (color rosa cerdo fosforito...)



Deixem de criticar i passem al més interessant: els concerts! El primer grup en tocar van ser els Terapia de Shock, un grup de xocots força joves però que a punten a ser el futur de la música en català si es treballen un poc més els temes de les cançons...





L'altre concert que vam anar va ser el de l'Amaral. Peazo escenari tenia la tia... Pasarel·la, llums de neo per detràs de la banda, dos pantalles de video amb muntatges i imatges en directe... És el primer cop que veig un concert amb tanta tecnologia... El concert va ser força comercial ja que moltes cançons eren antigues, aquelles que tohom es sap o li sona. De fet, dono les gràcies a l'Amaral per fer un concert així si no... hagués estat força avorrit! Sorpresa! A meitat concert apareix en Gerard Quintana per canatar camins amb ella, aquests sens dubte, va ser el moment més emotiu de tot el dia d'ahir, i és que ens va rebre amb un: Bona Nit Malparits!!! Que va fer que a tots els assistents els pèls es posessin de punta.


Després durant el concert d'Obrint Pas vam aprofitar per sopar i estar una mica asseguts i descansar, per que a mi el que és ballar ska... Va ser que NO!! Voliem aguantar fins a les 3:30 de la matinada per veure els Belda i els Badabadoc, però el retard dels Pirat's+Mauresca va fer que el meu cansament i la meva son em poguessin i que acabés a la tenda vora les 4:30 del mati i sense haver escoltat a en Belda...

Bé, avui el dia pinta molt bé! Whiskyn's, Pets i Rauxa. Espero que les esperes no em treguin el bon sabor de boca que poden deixar aquests grups...