dijous, 28 de gener del 2010

Quan surt el sol i parles de sexe...

Què curioses que som les persones! Només que sentim alguna paraula original, divertida o estrambòtica a la conversa d'algú altre, ja tenim la parabòlica sintonitzada. Hi ha persones que fins i tot riuen amb la conversa dels altres o que s'escandalitzen!

Avui sense anar més lluny, tornàvem del Gran Via 2 amb l'autobús el meu xicot i jo, i com moltes vegades fem comentem la última sèrie que em vist. Avui hem estat parlant de Carnivàle i entre d'altres coses, com que la dona barbuda feia molt angunia, han sortit les paraules sexe i puta. Immediatament dos persones s'han girat i una ha fet el gest però a última hora s'ha controlat. Què passa, que no es poden dir aquestes paraules en un autobús?

Altres cops m'ha passat que tornant de la feina amb els ferrocarrils li explicava al meu xicot alguna anècdota de feina o qualsevol cosa un poc divertida i m'he trobat que alguna de les persones del davant o del voltant també reien igual que nosaltres dos! Què ens passa a les persones que no som capaces d'estar per les nostres coses?

No diré que no ho he fet mai, estaria mentint. De fet, en una ocasió vaig sortir de casa a fer un cafè i llegir una estona en una cafeteria del poble. Al final de llegir res de res, vaig estar escoltant la conversa de dos amics que s'explicaven les batalletes del cap de setmana. No sé ben bé que és el que em va cridar l'atenció de la conversa, sincerament no ho recordo, però sé que la conversa va ser boníssima! Us l'explico: es veu que un dels nois li deia a l'altre que va quedar amb una noia que feia temps que no veia per anar a prendre una copa al vespre, però es veu que no hi van arribar a fer cap de copa ja que es van quedar al cotxe, bé ja sabeu... La qüestió és que de cop a la noia li sona el mòbil i diu que ha de marxar. El noi, amb gran rapidesa es vesteix i es posa a conduir, i això que a mig camí comença a tenir fred a les seves parts... Al principi no sabia per que era, però després de pensar una estona es va adonar de que encara portava el condó amb efecte fred! És una ximpleria però de veres que em va fer molta gràcia i el que em va costar aguantar-me el riure!

L'únic que hauríem de tenir present és que la curiositat va matar al gat...