dissabte, 13 de febrer del 2010

Quan surt el sol i sorteges...

Vés per on avui em preguntava quant de temps feia que tenia el bloc de manualitats, i ha donat la casualitat de que ja fa més d'un any! Com de ràpid passa el temps! Ja fa un any que em els meus propis complements... Qui m'ho havia de dir... És per aquest motiu que vull fer un sorteig! Sortejo dos de les meves creacions, quines? Sorpresa!

Passo a explicar-vos que cal fer per a participar. Primer de tot deixar un comentari a l'entrada del sorteig dient quin dels meus treballs us agrada més. Si teniu bloc, deixeu l'enllaç i si no doncs una adreça electrònica de contacte. A més a més, us agrairia que als vostres blocs comentéssiu el sorteig, quants més serem més riurem, no?

Teniu temps fins al 14 de març i el dia 15 de març faré saber els/les guanyadors/guanyadores, dos en aquest cas!

Sentint-ho molt, qui no compleixi aquest requisits no podrà participar! I gràcies a tots i totes per participar i per la difusió!